Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994, продукти харчування належної якості не підлягають обміну чи поверненню. Однак, якщо товар має пошкоджену упаковку або не відповідає вашому замовленню, ми гарантуємо можливість обміну або повернення коштів на ваш вибір.
Також згідно пункту Постанови Кабінету Міністрів України "Про захист прав споживачів", ви маєте право на повернення чи обмін товару протягом 14 днів з моменту його отримання, якщо він:
Перш за все потрібно повідомити про намір повернення товару операторові (номер телефону можна знайти у вкладці ‘’Контакти’’). Якщо усі умови повернення дотримані, менеджер надасть інформацію про подальші дії.
У випадку погодження повернення, товар потрібно буде відправити за допомогою Нової Пошти на адресу:
місто Львів, вул. Газова 5а, відділення №75
Ім’я: Плотиця Данило Ігорович
Телефон: +380730871630
Подати запит необхідно протягом однієї доби після отримання товару. Розгляд запиту та повернення коштів здійснюється протягом двох робочих днів (без урахування часу банківського переказу).
Якщо посилка зберігається у відділенні більше двох днів, ми не несемо відповідальності за якість товару. Замовник повинен забрати посилку якнайшвидше, оскільки деякі продукти потребують спеціальних умов зберігання.